ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Δελτίον απογραφής 2011 και μία δολοφονία..

Μέσα μου παλεύουν..

το ένα με το άλλο..

απορώ, διστάζω, κοντοστέκομαι, δέν αποφασίζω..


θα γίνει απογραφή έμαθα..
δέν είδα live το έντυπο..
εσείς?
εγώ πάντως θα δηλώσω ότι να'ναι..

γιατί άραγε να ΠΡΕΠΕΙ να δηλώσω?
δέν γνωρίζουν την ύπαρξη μου?
μακάρι να την αγνοούσαν..

αφού σε κάθε κλικ σε κάποια βάση δεδομένων κάπου θα με έχουν κι εμένα όπως ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ..

γιατί να ρωτάνε άραγε που διανυκτέρευσα την Δευτέρα 9 Μαίου?
γιατί να ρωτάνε πόσα τετραγωνικά είναι η κουζίνα μου?
θέλουν να μας στείλουν έπιπλα κουζίνας?
γιατί να ρωτάνε αν είμαι προσωρινά φιλοξενούμενος?
γιατί άραγε?
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ?
ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?

γιατί άραγε να ρωτάνε πόσα αυτοκίνητα έχω?
δέν ρωτάνε την εφορία?
γιατί να ρωτάνε ποιά ήταν η κύρια απασχόληση μου την εβδομάδα 3-9 Μαίου?
υπάρχει κουτάκι διαμαρτυρίας για απώλεια εργασίας και ανθρωπιάς έναντι του κράτους?
γιατί να ρωτάνε ποιά είναι η πηγή ενέργειας της κατοικίας μου?
γιατί να ρωτάνε τι μόνωση και τι θέρμανση έχω?

γιατί δέν ρωτάνε πως τα βγάζουμε πέρα?
βέβαια οι απαντήσεις θα ήταν υψηλά μαθηματικά γι αυτούς και θα τους γέμιζαν απορίες αντί να τις λύσουν..

γιατί να μαζεύουν συνεχώς πληροφορίες για μένα ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ...


ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ..

θα τιμωρηθώ?

ΓΙΑΤΙ?


να απαντήσουν ΑΥΤΟΙ στον πατέρα που έχασε την ζωή του για μία #$$%@^$^%$%^@# κάμερα..

να απαντήσουν ΑΥΤΟΙ στους κατοίκους της Κερατέας..
να απαντήσουν ΑΥΤΟΙ στον λαό της Ελλάδας πώς τον έφεραν σε αυτή την κατάσταση..

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΡΑΦΗ.. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗ..


θέλω να φύγω να πάω σε ένα βουνό που να μην έχει "χαρτιά, γραφεία, ανέσεις και τέτοια"..

ΔΕΝ θέλω να με γνωρίζουν, δέν θέλω να με μετράνε..
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ..
ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ..

γνωρίζουν οτι υπάρχω, γνωρίζουν τα πάντα για μένα.. γιατί να γράψω σε ένα χαρτί-απολογία, οτιδήποτε?
για να βρούν ακόμη κι εκεί "ατέλειες" ωστε να με κρατάνε στο χέρι?

ούτε αυτό θέλω ούτε καμμία κάρτα πολίτη..

έπαψα να είμαι Πολίτης, όταν έπαψε να υπάρχει κράτος και πρόνοια για μένα..


φωτό απο εδώ



θυμάμαι τι έγραψα παλιότερα..

θέλω να θυμώσετε.. κλικ αυτό εύχομαι να το θυμάστε..

όλοι για έναν κι ένας για όλους.. κλικ αυτό δέν το ξέχασα και ούτε έπαψε να είναι στόχος μου..

άνθρωπος εστίν.. κλικ μάλλον το ξεχνάνε όλοι τους..


Φίλοι μου.. λιγοστοί ή περισσότεροι..
θα έρθει η στιγμή να αποφασίσουμε ποιόν δρόμο θα πάρουμε..
κοντά είναι η ώρα..


παράκληση μου..


ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..!



43 σχόλια:

PISTOS788 είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ....ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΓΟΝΙΜΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ....

ΕΝΝΕΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΜΕ ΠΗΓΗ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ....ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗ....

35.000 ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ....

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ.

αντωνης είπε...

Στην παρακληση σου λεω οτι προσπαθουμε να το κανουμε, αν και ειμαστε μεσα σε ζουγκλα πλεον.

Στα της απογραφης συμφωνω.
Την καλησπερα μου Ευρυ.

D.Angel είπε...

Συμφωνώ μαζί σου!
Ακόμα δεν μου ήρθανε!
Δεν ξέρω αν θ ανοίξω!
Βαρέθηκα!
Την καλησπέρα μου
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Κι όμως οι απογραφείς ειναι άνεργοι που ψάχνουν κι αυτοί τον επιουσιο!

Δεν ξερω αν ειναι και τοσο σωστό να μην απογραφεί κανείς ή να απογραφεί δίδοντας ψευδή στοιχεία. Αφενός καποια πράγματα είναι γνωστά και αφετέρου δεν εχουμε να κρύψουμε και τίποτα!

Η ερωτηση που εμενα μου εκανε εντυπωση ηταν αυτη περι ανακύκλωσης! Θελουν να δουν ποσο ανακυκλωνουμε για να φοροαυξήσουν ενδεχομένως τα αναψυκτικά!

Επίσης στο κομμάτι της εργασίας....δεν είδα πουθενά την επιλογή: ΑΝΕΡΓΟΣ, παρόλο που η ανεργία μαστίζει το τόπο.

Παρεμπιπτόντως, φέρει κυρώσεις η επιλογή του να μην απογραφεί κάποιος! Ας το εχουμε υπόψη!

Καληνυχτα Ευρύνοε.

Ευρύνοος είπε...

PISTOS 788

το εύχομαι να δημιουργεί γόνιμο προβληματισμό..
σε ποιό νησί αν επιτρέπεται?
πράσινο έχει?
κι αν δέν θέλεις να το γράψεις δημοσίως, μπορείς να μου στείλεις ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που το γράφω πάνω δεξιά..

καλό βράδυ αδελφέ..

Ευρύνοος είπε...

Αντώνη

πολύ δύσκολη άσκηση αυτή, να παραμείνουμε άνθρωποι..
η ζούγκλα τουλάχιστον έχει κινδύνους και τους γνωρίζεις για να φυλάγεσαι σε εύλογο χρονικό διάστημα συμβίωσης μαζί της..
εδώ όλο κάτι καινούριο προκύπτει και δέν ξέρεις απο που θα σου έρθει..
δεν είδες ο άνθρωπος χάθηκε πρωι πρωι για μια κάμερα?!?!?!!?

αν είναι δυνατόν..

κάτι τέτοια γεγονότα, δέν με λυπούν απλώς..
με προβληματίζουν..
βαλτοί μόνο μπορεί να είναι τέτοιοι "άνθρωποι"..
όχι απαραίτητα να διατάχθηκαν απο κάποιους, μα απο καταστάσεις που τους επιτρέπουν να "λειτουργούν" έτσι..

καλό βράδυ φίλε μου..

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

ούτε σε μένα ήρθανε..
ευτυχώς..
εγώ σίγουρα δέν θα ανοίξω, άσε που είμαι και περίπλοκο άτομο.. :p

καλησπέρα και ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

Coula

δέν το ήξερα αυτό..
δέν είναι υπάλληλοι κάποιας υπηρεσίας(στατιστικής η κάτι άλλο)?
για να κάνουν αυτή την δουλειά πάντως σίγουρα πληρώνονται, άρα δέν είναι άνεργοι..
αλλιώς πρέπει να λέμε όλους ανέργους που απλώς ψάχνουν κι αυτοί τον επιούσιο..!

λές οτι δέν ξέρεις αν είναι "σωστό" να μην απογραφεί κανείς..
μα γιατί?
και βέβαια δέν έχουμε να κρύψουμε τίποτα, αλλά το ξεβράκωμα είναι η άλλη άκρη..
αμφιβάλεις οτι δέν αγνοούν την ύπαρξη σου?
αμφιβάλεις οτι γνωρίζουν που μένεις, πόσα παίρνεις, τι καίς για να ζεσταθείς?
τότε γιατί όλη αυτή η "σπατάλη"?

πολλά έπρεπε να σου κάνουν εντύπωση στο ερωτηματολόγιο..
ΠΟΛΛΑ όμως..

παρεμπιπτόντως, κανείς δέν με ρώτησε ποτέ για τα υπόλοιπα που ανέφερα.. κι αυτό θα έπρεπε να έχει κυρώσεις..
νομίζω..
αλλιώς δέν είμαι Πολίτης αλλά ιδιώτης..

καληνύχτα Coula

Margo είπε...

Τρελέ άστα, θα εκραγούμε στο τέλος, ένας ένας σαν τα βαρελότα. "Να παραμείνουμε άνθρωποι".. όσοι το κατάφεραν μέχρι τώρα θα παραμείνουν, όλοι οι άλλοι ξέχασαν ήδη τι είναι άνθρωπος.
Καλή δύναμη σε όλους μας!

Την καλημέρα μου!!!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

αυτοί που κάνουν την απογραφή δουλεύουν μόνο για 15 ημέρες. όσο κρατάει η απογραφή δηλαδή. θα πληρωθούν δε για αυτή την «δουλειά» το 2012!!!!

η ανάρτησή σου με συγκίνησε βαθύτατα. με την αλήθεια της. με το πάθος της. με την αγωνιστικότητά της. την προσυπογράφω και με τα δυο μου χέρια!

Ευρύνοος είπε...

Margo

θα εκραγούμε?
χμ..
τουλάχιστον κάτι είναι κι αυτό!
εγώ πάντως δέν βλέπω να παραμένω άνθρωπος..
μάλλον ζώο θα γίνω σε κανα βουνό να επιβιώσω κάποια στιγμή με αυτά που έρχονται..

καλημέρα :)

Ευρύνοος είπε...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ

βασικά η ανάρτηση δέν γράφτηκε σαν διαμαρτυρία για κείνους που διανέμουν το ερωτηματολόγιο, μα για τους συντάκτες αυτού και νομίζω είναι σαφές αυτό.. :)

όσο για το πόσο δουλεύουν αυτοί οι άνθρωποι, ιδέα δεν έχω..

κατα τα άλλα, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
αληθινά έτσι αισθάνομαι..
δεν θέλω κανείς να με μετράει..
σαν Πολίτητς μιας αξιοπρεπούς χώρας, οκ, να γνωρίζει όνομα, ηλικία, τόπο διαμονής..
μέχρι εκεί.. (που τα γνωρίζει άλλωστε)

τα υπόλοιπα είναι περιττά για μένα απο την στιγμή που η χώρα μου (οι κυβερνήσεις της δηλαδή των 30 τελευταίων ετών) με έχουν φέρει στην εξαθλίωση, εμένα και το παιδί μου στο οποίο "προσφέρουν" το πιό αβέβαιο μέλλον και ένα ισόβιο χρέος για "προίκα"..

καλημέρα σου :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Κάτι πρέπει να γίνει...κάτι πρέπει να κάνουμε....δεν πάει άλλο...

Άιναφετς είπε...

Όταν πάρει κανείς την Μεγάλη Απόφαση...να πει μέσα από την καρδιά του: ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ! κανένα φορεμένο κοινωνικό και ψυχολογικό "παιχνίδι"...αγγίζει χωρίς ν' αγγίζεται!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΏ..ότι όσο περνάει ο καιρός και ο κλοιός σφίγγει, γινόμαστε ΠΟΛΛΟΙ!
Την καλημέρα και Αγάπη μου!

zoyzoy είπε...

Ολοι θύματα αυτής της κρατικής μηχανής που ροκανίζει τα όνειρά μας τα νιάτα και τις ζωές μας!

Ψάχνω τρόπο ν'αντισταθώ αλλά τα γρανάζια με συνθλίβουν!

Τα θαλασσινά μου!

to alataki είπε...

Μαζί σου...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Σήμερα ήρθε!
Κουδούνι, ανοίγω χαραμάδα (για να μην ορμήσουν τα σκυλιά), "Από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, λέει, για την απογραφή πηθυσμού και κατοικιών".
Πρώτο λάθος! Δεν υπάρχει Εθνική Στατιστικη ΥΠΗΡΕΣΙΑ. Από τον Μάρτιο πέρσυ, έγινε ΑΡΧΗ ανεξάρτητη, λέει!
Διακριτικό κανένα! "Και εγώ που το ξέρω;" ρωτάω. Τότε βγάζει από την τσέπη ένα κοινό καρτελάκι με μανταλάκι και μου το δείχνει. "Να πάω μέσα να σας φτιάξω καμιά εικοσαριά τέτοια, για να έχετε" λέω, αλλά και στο τηλεφώνημα στον επόπτη σας, δεν θα ξέρω ποιανού θα είναι η άγνωστη φωνή".
Καπάκι παίρνω έντυπο Υπεύθυνη Δήλωση (την είχα έτοιμη, όπως και τα σχετικά έντυπα) και λέω "Πηγαίνετε να την υπογράψετε στο τμήμα με το γνήσιο και τότε θα σας πω ό,τι θέλετε".
Η απάντηση "Δεν έχω εξουσιοδότηση τέτοια".
"Τότε... χαίρετε" και κλείνω την πόρτα.
Ρίχνει σημείωμα από κάτω με όνομα και τηλέφωνο. Βάζω το νούμερο στην αναζήτηση του ΟΤΕ και λέει ότι ανήκει σε κάποιο αντρικό όνομα, με καμία σχέση με το δικό της.
Το σημείωμα γράφει ότι θα ξαναπεράσει στις 16 του μηνός.
Και τότε δεν θα αλλάξω κάτι!
Και όποις θέλει.
Αφού είμαι (είμαστε) φακελλωμένοι σε εκατό μεριές, τι τα θέλουν ξανά τα στοιχεία;
Το ίδιο το κράτος με έκανε να πάρω αυτό το "nick name" πριν 11-12 χρόνια και αποδεικνύεται καθημερινά.

Πολλά είπα και πιθανόν ο μπλόγκερ να μη τα δεχτεί.
Θα τον ξεγελασω αντιγράφοντας και θα το διαιρέσω αν χρειαστεί.

Καλό βράδυ Φίλε μου!!!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Α! Ξέχασα!
Αν θέλεις έντυπα, πες, να σου στείλω στο μαίηλ σου!

αντωνης είπε...

Θελω κι εγω εντυπα. Οποιος εχει την καλοσυνη, αυτο ειναι το mail: giobigr@yahoo.gr

moments collector είπε...

Πέστα Χρυσόστομε....συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...

Ανώνυμος είπε...

Επανήλθες δριμύτερος, αγαπητέ!

Μου έκαναν εντύπωση πολλές απ΄τις ερωτήσεις της απογραφής (μα...αν διανυκτέρευσα σπίτι μου προχθές;;)

Ας δώσω τόπο στην οργή..

Καλησπέρα, Τ. και καλό σαββατοκύριακο!

new-girl-on-the-blog
:-)

Margo είπε...

Είχα γράψει σχόλιο αλλά το πήρε μαζί της η μπλοκοκρίση όπως και τόσα άλλα. Μυστήριο και αυτό το τελευταίο. Φαντάσου πόσο εύκολα μπορούν να μείνουν τα blogs ξεκρέμαστα.

Όσο για την απογραφή λίγο πολλοί όλοι την ίδια αγανάκτηση έχουμε μαζί με όλα τα άλλα. Τυχαίο είναι που έρχονται όλα μαζί;;;;

Καλό βραδάκι τρελέ μου:)

Sunborn είπε...

Εγω θα απογραφω παιδια ! Ναι !
Θα τους κερασω και καφεδακι...

Στοιχεια:
Ονομα: Ηλιογεννητος
Επαγγελμα: Ξωτικοβασιλιας
Τοπος κατοικιας: Μεση Γη
Ενεργειακη Πηγη: Οργονη - Δωρεαν ενεργεια
κλπ...

Προτεινω λοιπον να το διασκεδασουμε αφανταστα και να τους τρελλανουμε τελειως.... ηδη γελαω με τα μουτρα του απογραφεα, και πολυ περισσοτερο με τα μουτρα του "επισημου" μαλακα που θα κατσει να τα διαβασει... αχαχαχαχαχα....

Side21 είπε...

Έχεις δίκιο ...
Έτσι κι αλλιώς
αυτοί τα ξέρουν όλα !!!
Μόνο το μικροτσίπ μας έλειψε ...
Καλή βδομάδα ...

Καλυψώ είπε...

εγω παλι την εκανα την απογραφη
εννοειτε πως αλλα και αλλα ειπα..
δεν με ρωτησαν που ημουν 9 Μαιου..(λες να ξεραν ηδη;)

σκασιλα μου!!
γεια σου Ευρυ!!!

Φοίβη είπε...

καλησπέρα Τρελοσοφέ...
ελπίζω να είσαστε καλά.

Σαββίνα μου πολλά φιλιά.

Mr Arvulas είπε...

πολυ ωραιο μπλογκ..περνα και απο το δικο μου να ανανταλλασουμε ιδεες και αποψεις..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλό υπόλοιπο εβδομαδας και καλο μηνα απο αυριο. Ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)
Xαιρετισμους στη Σαββινα

Ευρύνοος είπε...

Ρίκη

οι μέρες πέρασαν, ο κόσμος βγήκε στις πλατείες..
κάνουμε κάτι άραγε? και τι ακριβώς?

γι αυτό θα γράψω σε λίγη ώρα..
τα σέβη μου :)

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

ναι..!
αλήθεια είναι οτι όταν κάτι είναι φτιαγμένο απο διαμάντι, ό,τι και να του συμβεί (ακόμη και στον βόθρο να πέσει) θα εξακολουθήσει να είναι διαμάντι..

δέν παίζω άλλο.. ήρθε η ώρα..

αμφίδρομη η Αγάπη και η καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

πρέπει να σπάσουν τα γρανάζια μα κανείς δέν τολμά να το κάνει..
ίσως επειδή έμαθε το καθημερινό δρομολόγιο των γραναζιών..

ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

το αλατάκι

ευχαριστώ !

μεγάλη ανταμοιβή :)

Ευρύνοος είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

αυτό κι αν είναι..
φακελωμένοι με την βούλα..
η απογραφή τους μάρανε..!

την καλησπέρα μου φίλτατε :)

υγ: ευχαριστώ για το έντυπο!!

Ευρύνοος είπε...

Αντώνη

την καλησπέρα μου φίλε..
ελπίζω να σου φάνηκε χρήσιμο το έντυπο..

Ευρύνοος είπε...

Νάντια

ε όχι και Χρυσόστομος!!
χαχαχα

ξέρεις γιατί ονομάστηκε έτσι ο "μεγάλη η χάρη του" ε?

καλησπέρα :)

Ευρύνοος είπε...

καλησπέρα, Μ.!

όπως βλέπεις όχι και τόσο δριμύτερος :)

δέν σας ξεχνώ :-)

ασπασμοί!

Ευρύνοος είπε...

Margo

πέρασαν μέρες και καθώς βλέπεις ήρθαν κι άλλα μαζεμένα..

και θάρθουν κι άλλα ακόμη ισχυρότερα σε λίγες μέρες..

ασπασμοί με την καλησπέρα μου σε όλους σας :)

Ευρύνοος είπε...

Sunborn

XAXAXA

δέν αμφιβάλω καθόλου αλλά θα ήθελα να δώ ύφος απογραφέα!!

χ0αχ0α0χα0χ0α0χα0

καλησπέρα τρελόπαιδα :)

Ευρύνοος είπε...

Side21

υπομονή και θάρθει κι αυτό (το μικροτσιπ)..

βγαίνουν κατα δισεκατομύρια απο τα εργοστάσια (τα αφουγκράζομαι σχεδόν)..

καλή συνέχεια εβδομάδος φίλε μου.. :)

Ευρύνοος είπε...

ΚΑΛΥΨΩ

χαχα μια χαρά σε βρίσκω.

εγώ έλειπα.. γενικώς.. :p

κι εμένα σκασίλα μου..

καλησπέραααααα

Ευρύνοος είπε...

Φοίβη

μιά χαρά είμαστε απλώς έχουμε απόσταση λίγο απο τα μπλογκ..

τουλάχιστον δέν ξεχνάμε κανέναν :)

κι ευχαριστούμε που ούτε σείς μας ξεχνάτε !!!


ασπασμοί :)

Ευρύνοος είπε...

Mr Arvulas

έχω επισκεφτεί το ιστολόγιο σου πρίν καιρό (όταν έμπαινα συχνότερα) και σε πολλά θέματα διαφωνούσα μαζί σου..

βέβαια αυτό δέν σημαίνει δημοκρατία και ελευθερία απόψεων ?

κατα τα άλλα, δέν διαφωνώ καθόλου με το να διατυπώνεις τις απόψεις σου, αρκεί να μην είσαι εριστικός στους διαφωνούντες (τουλάχιστον σε κάποιες περιπτώσεις, έτσι μου φάνηκες εμένα και ξεκαθαρίζω ΟΧΙ για μένα, αλλά σε αναγνώστες σου)

χαιρετώ σε και θα ξαναπεράσω..

Ευρύνοος είπε...

Σκρουτζάκο

να είσαι πάντα καλά φίλε μου..

ακούραστος και αισιόδοξος..
όπως πρέπει να είναι η σημερινοί νέοι που στηριζόμαστε σε αυτούς..

όλα τα χαμόγελα σε σένα φίλε μου :)

σε χαιρετούμε και οι δυό :)

Blog Widget by LinkWithin