ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
............
αυτή είναι η κάρτα μου για στέγη, ντουλάπα, κουζίνα..

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Περί αεροψεκασμών..

τι να πεί κανείς..

σήμερα έγινε κάτι σε όλη την χώρα απο ότι πληροφορούμαι..

προσωπικά, τράβηξα μερικές φωτογραφίες σε διαφορετικές ώρες στο ίδιο σημείο..





είναι σαν να ξεκίνησαν όλα μαζί απο κάπου..

οι εικόνες αυτές είναι απο το Κορωπί..
έβγαλα φωτογραφίες το πρωί πηγαίνοντας κάπου προς Αθήνα επειδή γνώριζα πως στην επιστροφή θα έβλεπα άλλη εικόνα..

προχωρώντας κάπου στην Γλυφάδα, έβγαλα κάποιες ακόμη..
άλλωστε οι ουρανοί δεν έχουν σύνορα , είναι κοινοί για πολλές περιοχές ταυτόχρονα..






κατόπιν, έβγαλα και στο αρχικό σημείο στο Κορωπί την εξέλιξη του φαινομένου μετά απο 3 ώρες περίπου..




βλέπει κανείς, πως τα ίδια "καυσαέρια" απλώνουν και γίνονται σύννεφα 3 ώρες μετά!!!
κατα τα άλλα, είναι "καυσαέρια"..
ναι, κι εγώ είμαι ο ντάφφυ ντακ..


διάβασα σήμερα παντού στο διαδίκτυο πως όλοι μα όλοι παρατήρησαν το συγκεκριμένο φαινόμενο..

έχω λοιπόν καταλήξει σε δύο απόψεις..

πρώτον, καλώ τον Π.Ο.Υ να επιληφθεί του θέματος και τους πραγματογνώμονες του Ο.Η.Ε να έρθουν κι εδώ να ψάξουν και εν ανάγκη να μας βομβαρδίσουν επειδή εδώ στην Ελλάδα κάποιος παίζει με χημικά, όπως λένε και για την Συρία..

δεύτερον, αφού μας ψεκάζουν, γιατί δεν βάζουν και αιθέρια έλαια να το φχαριστηθούμε κι εμείς?

πέρα απο την πλάκα, έχω να πώ πως μου έκανε εντύπωση πόσοι πολλοί σταματούσαν και έβγαζαν φωτογραφίες στην διαδρομή που έκανα 3 ώρες..
πάνω απο 8-10 άτομα "έπιασα" να έχουν σταματήσει και να φωτογραφίζουν..

το λοιπόν, αφού μας βλέπουν για μύγες, έχω να πώ τούτο..
θα σας ενοχλούμε όπως οι μύγες..
κανείς μέχρι τώρα δεν κατάφερε να τις ξεφορτωθεί δια παντός..

ούτε μας..

μπορεί να μην είμαστε anonymous και να είμαστε eponymous, αλλά είμαστε περισσότεροι..

επίσης δεν ξέρω αν "ερχόμαστε" το σίγουρο όμως είναι πως "ξυπνάμε"..


δείτε και στου Ζωγράφου τί έγινε.. κλικ εδώ..


καλή λευτεριά


Ευρύνοος, ο τρελός του χωριού..

12 σχόλια:

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλησπέρα Τάσο!
Απ' ότι βλέπω δεν είμαι 'γω μόνο ο περίεργος.Συμπέσαμε και στο θέμα και στην ώρα δημοσίευσης σχεδόν...
Φίλε άστους να ρίχνουν,αυτοί θα κουραστούν.
Να είσαι καλά.

Ευρύνοος είπε...

φίλε Δημήτρη είχαμε timing..

πρόσθεσα επίσης το ιστολόγιο σου στην ανάρτηση μου για να δούν τι συνέβει και στην περιοχή σου..
αν και βλέπω συνεχώς πως παντού έγινε το ίδιο σήμερα..

δεν είναι αεροψεκασμοί ε?

ας δούμε τότε αυτό το λινκ

http://www.3dsa.gr/category.php?id=15

χαίρε..

akrat είπε...

καλημέρα

πιάστε κόκκινο το ίδιο λέγαμε χτες στην εργασία...

φοβερό

Ευρύνοος είπε...

akrat

καλημέρα φίλε μου..

μόνο τυφλός δεν θα έβλεπε τι συνέβει χθές σε όλη την Ελλάδα..

χσ μσ..

zoyzoy είπε...

Μήπως να κυκλοφορούμε με ασφυκτιογόνες μάσκες για να μείνουμε με καθαρό μυαλό τουλάχιστον!!
Κράτα την ημερομηνία να δούμε πόσες εισαγωγές θα'χουμε στα νοσοκομεία τις επόμενες μέρες.

Μετά το εισιτήριο εισόδου θα χεστούν στο τάληρο:))

Τα θαλασσινά μου φιλιά!

Υ/Γ Το απολαμβάνω το κείμενο σιγά -σιγά!

Ευρύνοος είπε...

zoyzoy

δεν ξέρω, πάντως σήμερα είχαμε έναν καταγάλανο ουρανό..

μάλλον υπήρχε απαγόρευση πτήσεων χαχαχα

ασπασμοί :)

οκ ελήφθη..

Mia Petra είπε...

Κι εγώ σου λέω, άντε και μας ψεκάζουν (με αιθέρια έλαια!! αχαχα! πολύ καλό!). Γιατί χαζεύουμε ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ κι εκείνοι οι παράφρονες είναι ακμαιότατοι και πολύ.....γ@μιστεροί οεο;;; Καλημέρα και...ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε βρε πω πω, καθώς χτες το απόγευμα, κάπως ήταν ο ουρανός πέρα από την πλάκα κι εμένα -το χαϊβάνι- με είχε πιάσει το ρομαντικό μου τρομάρα μου!

Ευρύνοος είπε...

Joan Petra

κοίτα..
για να πιάσει το ξόρκι, πρέπει να έχεις και προδιάθεση χαχαχα

το οτι εκείνοι είναι ακμαιότατοι και γ@μιστεροί που το είδες?
έχεις δεί φωτό των Χατζηδάκη, Μητσοτάκη (Κυριάκου), και Μπουμπούκου?

ακόμη κι ο Σαμαράκος το παραδέχτηκε στο βίντεο..
http://www.youtube.com/watch?v=o6JT77CoGrk

για τους υπόλοιπους τι να πεί κανείς..
άμα ξεκινήσουμε με τον χοντρό, http://www.youtube.com/watch?v=8LC5Kf6IGv4

και τελειώσουμε με τον άλλο παχουλοκομψό.. http://www.youtube.com/watch?v=sv5Gj5Q-RpE

κι εδώ, πρέπει να κοιμόμαστε ήσυχοι που έχουμε τέτοιον υπουργό πολιτισμού..
χαχαχα

http://www.youtube.com/watch?v=yfcaRbVw-dI

όπως έλεγε ένας φίλος, δεν φοβάμαι τον υπουργό πολιτισμού, αλλά τον πολιτισμό του υπουργού..

αυτοί είναι.. γλοιώδεις και κακόμοιροι..

εμείς?

Άιναφετς είπε...

Το σχέδιο είχε ως εξής:
Τη μια μέρα ψεκάζουμε για να αποκοιμήσουμε υποτίθεται την ΧΑ, την άλλη μέρα τους συλλαμβάνουμε και στο εντωμεταξύ περνάμε και τα νέα μέτρα... δλδ μ' ένα ψεκασμούλι κανονίζουμε και αποκοιμίζουμε όλη την Αττική...
Voila c' est simple!
Bon Σ/Κ!

Ευρύνοος είπε...

Άιναφετς

χαχαχα
ωραία που τα λές!

και με άλλον έναν ψεκασμούλη, "κανονίζουμε" και τους εκλογείς στις επερχόμενες ;)
(άν γίνουν και δεν γίνει κάτι άλλο)

tres simple!

ασπασμοί :)

Ανταίος είπε...

Έχει ξεπεράσει προ πολλού την περίπτωση του φυσικού φαινομένου
(καυσαέρια με ρεύματα αέρος κλπ)
Είναι φανερό πως κάτι γίνεται
και στο μόνο που ελπίζω είναι πως, ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν πώς
θα λειτουργήσει όλο αυτό μακροχρόνια.
Θέλω να πω, ότι είναι πιθανόν να τους γυρίσει μπούμερανγκ, και αντί για μια κοινωνία υπνωτισμένη να προκύψει ένας νέος, ελεύθερος άνθρωπος!
Την καλησπέρα μου, Ευρίνοε..

Ευρύνοος είπε...

Ανταίος

μακάρι να γίνει έτσι φίλε μου, αν και χλωμό το βλέπω..

αν και να πω την αλήθεια, βλέπω κάθε μέρα και περισσότεροι να διαμαρτύρονται..

είθε..

Blog Widget by LinkWithin